zondag 8 juni 2014

South-bay

Deze south-bay omslagdoek heb ik gemaakt voor de verjaardag van mijn mama.

south-bay voor mijn mama
Omdat zij houdt van neutrale kleuren , heb ik gekozen voor zwart.
Dit was een erg leuk projectje.
Het patroon is makkelijk en gaat goed vooruit.

Ik heb iets dikkere wol en haaknaald gebruikt omdat ik wou dat de omslagdoek soepel valt.
Hij moest ook lekker zacht en warm zijn, maar toch ook makkelijk wasbaar.
Daarom heb ik 100% acryl van Royal gebruikt.

Mama, hopelijk heb je er erg veel geniet van.



1 opmerking:

Simonne's fantasiestudio zei

Hey meisje, ik wil je nogmaals bedanken voor dit prachtig stuk handwerk !! Ik ben er inderdaad heel blij mee en heb er veel plezier aan!
Hij past dan ook perfect bij mijn garderobe !In het echt is die nog mooier dan op foto.
Nog een fijne, zonnige dag gewenst,
mama.