donderdag 26 juni 2014

Granny dekentje

Het is dan wel zomer, maar een dekentje kan je altijd wel gebruiken.
Ik wou ook eens een groter projectje doen.
Het is dus een lekker zachte, warme granny deken geworden.
Door het felle blauw blijft het geheel toch nog fris van kleur.

Granny dekentje

Omdat ik de granny squares elk met hun eigen keur aan elkaar wilde haken, is het een hele job geworden. 
Dit had ik onderschat,zoveel vierkantjes.
Maar nu ben ik toch wel blij dat ik het zo heb gedaan.
Nu lopen de kleuren mooi door, zonder storende witte lijn.
Ben best wel trots op dit dekentje.

2 opmerkingen:

Simonne's fantasiestudio zei

Hey, het is een vrolijk en fris geheel geworden!
Je hebt er zeker heel veel werk in gestoken en knap afgewerkt !
Nog veel succes met je hobbywerken !

Voske zei

Het is een heel mooi dekentje geworden! En de omranding vind ik ook mooi gedaan. Proficiat! Groetjes, Voske