woensdag 20 juli 2016

Mijn eerste markt !

Mijn eerste markt is een feit !


Toegegeven, het was wel spannend, hoor.
's Morgens was ik al extra vroeg uit de veren.
De laatste spullen nog in de auto proppen en vertrekken.

Vele vragen spookten door mijn hoofd.
Krijg ik de tent alleen opgezet?
Kan ik alles wel mooi uitspreiden zonder dat het een rommeltje wordt?
Is er wel plaats voor mij ?
En tot slot ...... zijn de mensen wel geïnteresseerd in mijn producten?
Het is tenslotte toch een sprong in het duister voor mij.


Gelukkig is alles goed verlopen.
In een mum van tijd stond mijn tent open en was mijn kraampje gevuld met leuke spulletjes.
Het zonnetje was ook van de partij, het was zalig warm.
En ja, er waren wel mensen die een kijkje kwamen nemen !


Het is uiteindelijk een geslaagde dag geworden.
Mooi weer, veel toffe mensen leren kennen en toch ook wel interesse in mijn kraampje.
Ja, ik denk dat ik een goede keuze heb gemaakt en de juiste weg naar de toekomst ben ingeslagen.

Tot gauw !

Geen opmerkingen: