zondag 28 februari 2016

Alle eendjes zwemmen in het ....

Bij mij zwemmen ze in het stro, hihihi.


Omdat ik volgend weekend mijn creaties mag showen op  Kunst en Kado , een leuke beurs te Heist op den berg, wilde ik iets nieuws proberen.
Pasen staat voor de deur en de communiekantjes maken zich klaar.
Wat is er nu leuker dan een  centje te krijgen?
Juist, een kleine attentie met een centje.


Deze kleine eendjes zijn gemaakt in erg dun katoen.
Daardoor zijn ze maar 8cm hoog.
Ik vind ze wel grappig en toch schattig.
Doordat elk eendje een andere kleur van ster heeft, zijn ze net allemaal anders.
Ze zijn ook geschikt als kleine knuffelvriend.

Komen jullie ook een kijkje nemen op 5 of  6 maart?


1 opmerking:

Simonne's fantasiestudio zei

Heel knap gemaakt hoor !
Zeker een leuk idee als geschenkje !!