woensdag 17 juni 2015

Toch al een wintersjaal

In mijn favoriete winkeltje vond ik een super mooie bol.
Die kon ik echt niet laten liggen.
Dus heb ik al een lekker warme wintersjaal gemaakt.
Ach, je kan niet vroeg genoeg voorbereid zijn, he.

dikke wintersjaal

Deze sjaal is gebreid met 2 bolletjes van "Roma Big Rainbow" van het merk Scheepjes.
Omdat je hiervoor een dikke naald ( n° 10 ) gebruikt, heb je al op één avond deze mooie sjaal.



Het kleurverloop van dit garen is fenomenaal mooi.
Alhoewel dit 100% acryl is, is hij toch zalig zacht en beetje pluizig.
Hij heeft zelfs een licht glans effect.


detail kleurenverloop

Omdat je in de winter graag warm bent aangeduffeld , heb ik deze sjaal groot genoeg gemaakt.
Je kan hem met gemak  2 keer rondwikkelen en vast knopen.
Ik weet alvast iemand die hier erg blij mee gaat zijn, hihihi




Hopelijk kan hij nog enkele maandjes in de kast blijven, want nu staat de zomer staat voor de deur.
En daar genieten we met volle teugen van !

1 opmerking:

Simonne's fantasiestudio zei

Hey Linda, het is zeker een prachtige sjaal geworden, ik kan me voorstellen dat er iemand heel blij gaat mee zijn !!
Met dit mooie kleur verloop past die wel bij elke jas .
nog een fine dag hoor....