woensdag 27 mei 2015

Lily pond CAL 2015 deel 1

Zoals ik eerder al had aangegeven, heb ik dus weer een pracht van een project gevonden.
En het is er eentje om je tanden in te zetten, hoor.
Met trots kan ik dan ook mijn werk van deel 1 tonen.

Lily pond CAL 2015 deel 1
Deel 1 was het patroon " strepen en golven"
Omdat dit het eerste is, heb ik nogal zitten sukkelen met de afmetingen.
Die klopten namelijk niet volledig met de voorgeschreven grootte van de lapjes.
Daarom heb ik alles een beetje laten liggen om even af te wachten of alles even groot zou zijn.
Anders moet ik het patroon hier en daar een beetje aanpassen om de afmetingen te laten kloppen.
Later bleek dat alles in verhouding iets groter uitvalt.
Gelukkig !
Dan wordt mijn deken net ietsje groter in totaal dan het origineel.
Is zeker en vast niet erg, want ik ben al helemaal weg van de kleuren.

Voor wie ook zin heeft gekregen om mee te doen, kan alle nodige informatie vinden op de officiele Crochet Along pagina van Stylecraft.
Een echte aanrader !

1 opmerking:

Simonne's fantasiestudio zei

Hallo, ik kan best geloven dat je verliefd bent op deze kleuren, ze zijn prachtig samen.Die watergolfjes komen goed uit in het haakwerk, het gaat zeker een geweldig dekentje worden !!
Ben al benieuwd naar het volgende...
groetjes