vrijdag 28 november 2014

Kerstboompjes


De dagen worden korter,
buiten wordt het kouder,
verwarming gaat aan....de winter komt eraan.

En bij winter denk ik dan direct ook aan "Kerstmis" met alle versieringen, lichtjes en gezelligheid.
Het is dus hoog tijd om mijn creativiteit los te laten op dit thema.

Sneeuwwitte kerstboompjes

Na lang zoeken vond ik dit patroontje op het www-net.
Omdat dit jaar wit weer helemaal in is, koos ik voor sneeuwwitte katoen.
Nu 1 boom vond ik zo zielig alleen staan.
Daarom heb ik het patroon hier en daar aangepast zodat ik ook een groter exemplaar had.

Met het idee "less is more" in mijn achterhoofd, wou ik er toch een kleine versiering aan toevoegen.
Wonderbaarlijk wat een fijne spulletjes ik toch overal vind dan.
Uiteindelijk heb ik dan gekozen voor lintjes, kantjes, parel, parelmoerschelpje, zilveren kraal,koord.
Ach ja, zo weinig hoeft het ook niet te zijn....
Het is tenslotte Kerst, en dan mag het al eens iets meer zijn, he.

1 opmerking:

Simonne's fantasiestudio zei

Je kerstboompjes zien er geweldig uit, het wordt zeker een witte kerst dit jaar ! Je versiering is perfect daarbij !
Nog een fijn weekend en tot binnenkort,
groetjes...